Sandra Korver
Ik ben sinds 2009 officieel buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. Iedereen die hoort dat ik Babs ben, zegt: "Dat is ook echt iets voor jou, ik zou me zo door jou laten trouwen."
Ik ben moeder van twee inmiddels volwassen kinderen en al mijn hele leven iemand die graag regelt en organiseert. Na zo’n 28 jaar in de commerciële zakelijke dienstverlening heb ik ongeveer 15 jaar mijn eigen bedrijf Go4it Coaching en Training gehad. Daar trainde ik mensen op communicatie en commercie en werkte ik interim in HR-rollen. Sinds 2018 werk ik in de ouderenzorg als manager Recruitment en dat voelt echt als mijn plek. De juiste persoon op de juiste plek krijgen blijft iets waar ik oprecht blij van word.
En alsof dat nog niet genoeg is… ben ik ook trouwambtenaar. Want ja, sommige dingen zijn gewoon te mooi om alleen in je hoofd leuk te vinden.
Mijn eigen trouwdag is er één waar ik nog vaak met veel plezier aan terugdenk. Vooral de ceremonie maakte het verschil: persoonlijk, ontspannen en precies goed. De ambtenaar stelde me zo op mijn gemak dat de zenuwen eigenlijk geen kans kregen. Dat gun ik elk bruidspaar.
Als trouwambtenaar zorg ik voor een ceremonie die klopt. Het is een bijzonder en serieus moment, maar er mag zeker gelachen worden. Wat mij betreft is het geslaagd als er tijdens de ceremonie én gelachen wordt én ergens een kleine traan verschijnt — dan weet ik dat het raakt.
Daarom neem ik graag de tijd om jullie goed te leren kennen. In een persoonlijk gesprek ga ik op zoek naar jullie verhaal: hoe jullie elkaar hebben gevonden, wat jullie uniek maakt en wat absoluut niet mag ontbreken. Zo wordt elke ceremonie anders en iedere speech persoonlijk.
Jullie wensen staan altijd centraal. Of het nu klassiek, uitbundig, intiem of een beetje eigenwijs is – niets is wat mij betreft te gek. Ik denk mee, organiseer en help om er iets van te maken dat echt bij jullie past.
Ik heb inmiddels al veel huwelijken mogen sluiten en ben trouwambtenaar van deze gemeente sinds 2009 en kijk elke keer weer uit naar het volgende huwelijk. Want hoe vaak je het ook doet… het moment dat twee mensen vol overtuiging “ja” zeggen, blijft gewoon bijzonder mooi om van dichtbij mee te maken.
Graag ga ik met jullie in gesprek om er een persoonlijke ceremonie van te maken!
Groeten Sandra